ارم کتاب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

n00175078 b دانلود کتاب منطق اکتشاف علمی   کارل ریموند کوپر  سید حسین کمالی

کارل ریموند پوپر، به سال ۱۹۰۲ م در خانواده ‏ای پروتستان در حومه شهر وین متولد شد.در سال ۱۹۱۸ م مدرسه را رها کرد و با مطالعه آزاد به عنوان مستمع آزاد وارد دانشگاه وین شد، و به تحصیل ریاضیات و فیزیک و فلسفه پرداخت، در سال ۱۹۱۹ م ابتداء برای مدت کوتاهی به کمونیستها پیوست و سپس با رها کردن آن، به کارهای علمی رو آورد و با روانشناسی آدلر و روانکاوی فرویدو افکار اینشتین آشنا شد و در اواخر همین سال بود که تئوری ابطال‏پذیری را ارائه کرد.در سال ۱۹۲۳ م امتحانات دانشگاهی را با موفقیت گذراند و به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاه وین پذیرفته شد.وی در این سال در کنار تحصیلات دانشگاهی به عنوان مددکار اجتماعی به بچه‏ های بی‏ سرپرست کمک می‏کرد. در ادامه می توانید توضیحات تکمیلی و اطلاعات دانلود این کتاب الکترونیکی را مشاهده کنید.
در سال ۱۹۲۵ م فعالیت خود را به مؤسسه تازه بنیاد«پداگوژیک برای تعلیم و تربیت»گسترش داده و به تحقیق و مطالعه و نگارش رو آورد.به سال ۱۹۲۸ م رساله دکترای خود را با نام«مسأله روش در روانشناسی تفکر»گذراند و پس از دو آزمایش شفاهی در تاریخ موسیقی و فلسفه و روانشناسی، به اخذ درجه دکترا موفق گردید.
در سال ۱۹۲۹ م با نوشتن رساله«اصول متعارفه در هندسه»با پیوست هندسه اقلیدسی، اجازه تدریس ریاضیات و فیزیک و شیمی در مدارس را دریافت کرد.از سال ۱۹۳۰ با پوزیتویستهای حلقه وین تماس داشته و در پنج سال بعد اولین کتاب خویش را با نام«منطق اکتشافات علمی»جزو سلسله انتشارات حلقه وین منتشر کرد که حاوی نظریات اصلی وی می‏باشد.
دو سال بعد با انتشار کتاب«منطق شناخت»به عنوان فیلسوف حرفه‏ای شهرت پیدا کرده و برای اولنی بار جهت سخنرانی به دانشگاه لندن دعوت شد.
با شروع زمزه‏های جنگ بین المللی به سال ۱۹۳۷ م با عنوان مدرس در دانشگاه زلاندنو به آنجا مهاجرت کرده است و در طی اقامت در زلاندنور در کنار تدریس فلسفه و تئوری کوانتوم به تحقیق در تئوری احتمالات و فیزیک پرداخت.همچنین در این ایام مواد اولیه کتابهای«فقر تاریخیگری»و«جامعه باز و دشمنانش»را تهیه کرد.
در سال ۱۹۴۵ به دنبال دریافت تلگرافی از هایک فیلسوف انگلیسی مبنی بر تدریس در دانشگاه لندن، دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی، به آنجا رفت. چهار سال بعد کرسی‏دار منطق و روش علم در مدرسه علوم اقتصادی-سیاسی لندن گردید و به مقام«سر»ارتقاء یافت.
دهه ۶۰، سالهای سمینار و بحث و تألیف و انتشار و تدریس بود که با بازنشستگی در سال ۱۹۶۹ م به پایان رسیده، در سال ۱۹۶۳ م کتاب«حدسها و ابطالها»را منتشر کرد.وی سالهای بعد از ۱۹۷۴ تاکنون را با انتشار بیش از صد مقاله و رساله و کتاب مشغول تحقیق و تألیف بوده و به عنوان بزرگترین فیلسوف علم اشتهار یافته است. همچنین به افتخار وی، جلد ۱۴ مجموعه«کتابخانه فیلسوفان زنده»که توسط آرتور شیلپ فیلسوف آمریکائی، تهیه شده، در دو مجلد به نام پوپر نامگذاری شده است.

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 4.5 مگابایت
دانلود فایل در یک بخش
 
رمز کلیه فایلهای فشرده در سایت ارم دانلود :
www.eramdownload.com

دقت کنید همه ی حروف کوچک وارد شوند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.